IT'S LOVE BAAAAABY.

shasha!

är bakis idag, ovanligt..
iaf igår hade en skitbra kväll iaf med dom bästa, skulle dock upp och jobba klockan 7 idag så va tvungen att åka hem 00.00 bussen, haha shit va fan kaos när vi skulle dra.
När vi kom ner till esplanaden i hva så hittade inte ja mitt busskort och mina pengar, så självklart hade jag glömt det hemma. haha så ja haffa en taxi. visade tuttarna för honom så han körde mig och nathalie till söder igen gratis ;)
eller inte. 100 jävla spänn fan! sämst, ska aldrig åka taxi mer.

ah va iaf fortfarande lika full när jag vaknade imorse typ, och arg på mig själv som fan för att jag tillät mig själv att gå ut och festa dagen innan jag ska börja jobba 7 ?  hur tänker man då? gör man ens det ? nae nu blir det inget festande för min del förens jag och nathalie baby sticker till stockholm 5 febrauri!

FÖRESTEN! har fått ett vik på jobbet, kommer till att börja med gå 3 månader åt gången, men kommer bli mer förmodligen för hon jag går för är hemma med bebis.

ska käka lite taco nu som pappa har gjort, sen ska jag lägga mig och kolla på film och sova! är verkligen skittrött och ska jobba hela dagen imorgon också så det så.






ska jag våga ?  klarar inte en gång till. men jag vill.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0