it's helg igen baby

tjeennaaa

den här dagen har förmodligen varit en av de sämst på mycketmycket länge! har verkligen inte gjort någonting idag.
Vaknade av att sandra ringde klockan 2 ungefär, och sen dess har jag integjort ngt vettigt alltså!
Jag förstår nu varför jag aldrigär hemma på helgerna haha! nej men egentligen behöver jag det här, en lugn helg.. inte göra någonting typ, härligt att vakna upp och inte behöva känna sig bakis oxå!

Just nu ligger jag och kollar på vänner!
Imorgonkväll blir det jobb igen, åt mamma några timmar. hade gärna gått ut och roat mig men ska jobba ballen av mig och tjäna massa pengar så jag kan åka utomlands sen!

Nu blev jag plötsligt jätte trött här,så ska sova nu!
 
puss och pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0