Tisdag

tjeenis!
Är helt sjukt trött efter att ha jobbat hela dagen, bokstavligt talat!
mamma har lagat fisk till mig nu så de har jag nyss smällt i mig så nu sitter jag här, mett och belåten höhö. Väntar på herranas skidskytte oxå som börjar om 10 min cirkus. Hoppas på ett under och ett guld vore ju absolut inte fel. fick nyss jobbig hicka oxå..
Imorgon är det jobb återigen som gäller. 8-16, sen personalmöte, Mitt livs första personalmöte haha ;) välkomen till vuxenlivet emelie! :D

Är sjukt taggad till helgen, vill ha fredag helst nu då blir det fest och utgång för hela slanten med förfest @ my place förmodligen om allt går enligt mina planer :)








PUSS PÅ ER.

Kommentarer
Postat av: Moooooa

puss på dig mee :*

2010-02-16 @ 21:49:54
URL: http://moajohnsson.blogg.se/
Postat av: Dockie

Frågestund hos mej!

fråga vad du vill :)

kram.



Om du inte är intresserad så ber jag jättemycket om ursäkt och du kan radera kommentaren.

2010-02-16 @ 22:42:45
URL: http://dockie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0