Söndag IGEN

shasha.

Nu är det söndag igen, fan vad tiden går fort nu för tiden.
Har iaf varit en lugn dag, vaknadeväl runt 1 tiden, underbart med sovmorgon!
vid 3 var det dags för helgens andra kalas, denna gången var det min lilla alvin som fyllde 3 år.
Skulle dock börja jobba kl 4 så det blev en snabbfika bara men lika trevligt det!
Påjobbet gick det bra med som vanligt, välldigt lung kväll faktiskt! Konstigt att det kan ändras så fort, på bara en vecka.. Eller det ärväl itne så konstigt egentligen men känns lite konstigt eller så. blabla whatever som om ni bryr er =)
usch imon ska jag jobba igen, hela dagen från 7-16, med nästan bara folk från bemanningen.. men det gr vöäl det oxå, jag får bossa dom så ska nog även det gå.


måste göra en "to do list" till mig själv för att komma ihåg vad jag måste göra denna veckan!

överst kommer faan städa mitt rum. ser återigen förjävligt ut, allt jag hade med mig till stockholm ligger fortfarande halvt i väskan, restan ligger på golvet..

Sen måste jag sluta att vara så jävla pmsig mot mig själv plus andra, orkar fan inte med mig själv ens haha.

Måste även pallra mig ner till körskolan och sätta mig och plugga så jag fortfarande kan få mitt jäävla korkort i detta liv.

Måste festa i helgen =)


det är det jag kommer just i denna stund, med mycket stor risk för att jag kommer på mer under veckan som kommer.


Nu blir det vänner as always sen sova.
puss
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0