onsdag.

TJAA.
Sitter här och dricker fanta och njuter av livet.

vaknade och hade en sån fet jävla klump i magen imorse, drömde en sån underbar dröm och vart helt besviken när jag vaknade upp och insåg att det bara var en drömm. Hatar sånt verkligen. Men det va bara att inse fakta och komma tillbaka till verkligheten igen och åka och jobba som vanligt!
Va på mitt livs  första kurs oxå haha ;) social dokumentation skitseegt verkligen men det gick det med.

Är skittrött som vanligt efter jobbet så nu ska jag ta mig en powernap as always i väntan på att min fader ska laga mat till mig.. Är skithungrig och han ska laga lax! love it.

Imorgon blir det jobb igen, sen är jag ledig ända tills söndagkväll! så jävla skönt ska inte göra ett skit, inte ens festa tror jag.. Fast dom planerna kommer förmodligen att ändras ju närmre helgen kommer.

Nejmen powernapa var det nu ja.
puss

ps. jag ska fan färga mitt hår. Antingen brunt eller tillbaka till min naturliga hårfärg har varit blackhead i 1 år nu typ.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0