NATHALIE, DET HÄR ÄR TILL DIG BABY.

Fan nathalie, På fredag åker vi till stockholm, VET DU HUR ROLIGT VI SKA HA ELLER ? så jävla roligt!
Ska bli så sjuuuuktskönt att komma bort från jönköping och tillbringa helgen i sthlm med ngn som är exakt likadan som mig!
Festa, shoppa ååh taggar sönder verkligen.
DO YOU FEEL LIKE I FEEL, NATHALIEEEEEE? NATHALIEEEEEE, NATHALIEEEEE!


snygga är vi oxå.


och pussas är vi bra på!



Och studenten klarade vi oxå av tillslut!


och nyår firade vi tillsammans!


och vi är fortfarande snygga!



Supa ner mig är du riktigt duktig på!

Kika gärna in på hennes blogg : vassse.blogg.se där hon har skrivit ett litet gulligt inlägg om mig hihi :)

 

Jag älskar dig pluttan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0