HEELGEN

tjeena.
Alltså fan vad kallt det är, till och med inne är de svin kallt och jag bara fryser!
Har nyss tagit en lååååååååååång dusch så just nu känns det lite bättre höhö.
Helgen har varit.. vad ska man säga,. händelserik fast ändå inte.
I Fredags så va jag först och åt på chili thai med sandra, aldrig ätit där innan men det va helt okej, kanske inte riktigt min stil som typ donken är men gott iaf.
Åkte sen hem efter det och började tagga och fixa mig lite för på kvällen vankades utgång!
Vid 7 typ kom killarna och vi började kröka dirr. Började med ölspelet och tangera som vanligt och lite senare när alla hade blivit goa o glada gick vi över till sing star och som vanligt vann jag inte en ända gång haha :)
Sen typ vid 22 tiden så började vi röra oss in mot staden, gick först o tog stämpel på centrum och sen traskade vi vidare mot amor där vi träffade jessica och hennes friends. Mycket trevligt.
När vi hade suttit en stund så gick vi tillbaka till centrum och helt ärligt så vet jag inte riktigt vad vi gjorde där, dansade och drack osv. Träffade även på lite old klassmates riktigt roligt det med!
Flydde sen hem i panik eftersom min lilla stalker vägrade och ge sig så jag slängde mig på första bästa buss, När jag hade kommit till ciggaren upptäckte jag att jag hade satt mig på 3an istället för 1an :(  SÅ fick hoppa av vid ED och traska tillbaka mot cigarren och invänta 1an som kom efter typ 10 min så det löste sig det med!
Hoppade av vid shell och vinglade hemmåt, sötis sistrar kom och mötte mig så jag slapp och gå ensam i mörkret ;)

Vaknade och mådde skit dåligt på lördagen, dels för att jag har en jävla förmåga och säga fel saker när jag har alkohol i mig och dels för att jag var bakfull. Hade typ ont i hela kroppen och mådde almänt kass som vanligt på lördagar typ!
Spenderade iaf nästan hela dagen i sängen vilket var jävligt behövligt. Åkte ner till willys och köpte lite mat (fiskbullar♥ ) Sen la jag mig i soffan och sov ett bra tag igen. riktigt gott det med.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen sen, det slutade ju bra för min del sen trotsallt och det är jag överlycklig för.
Hoppas det här blir bra nu
du&jag♥

Iaf vaknade typ runt 1 tiden med baby vid min sida, underbart som alltid.Gick hem till huskvarna och slängde mig i soffan direkt. jävla slapptask jag är..?
iaf nu så sitter jag hemma på öa och inväntar skidskytte för damerna! Sen efter det ska jag sooova, är tro det eller ej trött som fan även fast jag typ har sovit bort hela helgen haha nästan.
Imorgon är det jobb som gäller igen och även så på tisdag, sen är jag ledig onsdag torsdag och då MÅSTE jag till körskolan. Har även tänkt träffa juliababy om hon nu inte har någonting annat planerat =)

Nej men nu ska jag tillbaka till där jag hör hemma. SOFFAN HERE I COME.

PUUUSSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0