GODNATT FÖRFAN.

Är på jävligt dåligt humör just för tillfället. Har ingen aning om varför jag känner mig så sur egentligen men känner att det är bäst för alla andra att just nu bara hålla käften stängd.
Jag ska lägga mig och kolla på vänner nu, kanske det ända som skulle kunna få mig på bra humör just nu.
Tror jag kräver för mycket av folk, det känns så! Det jag verkligen vill ha existerar inte ens.. Inte för att jag inte är nöjd över det jag har! för det är jag jag har det bästa i alla kategorier. MEN jag saknar ändå någonting. Kanske någonting som jag inte ens vet själv vad det är? Kanske ser jag inte bara.. Att det bästa står mitt framför ögonen på mig och att det bara är jag som är ett jävla pucko?

shiit alltså. Det där fattade jag knappt själv ens.
 


Kommentarer
Postat av: M

Du är förbannat söt i alla fall, om det är någon tröst=)

2010-02-11 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0