CAN'T SLEEEEEEEP

ÅÅH, kan inte sova!  hatar verkligen att itne kunna sova, önskar att jag kunde vara en sån människa som det räcker med att man lägger huvet på kudden och somnar direkt. Men självklart inte!
iof så har jag väl inte direkt försökt ännu, Men känner mig inte sådär jätte trött egentligen.
Fast jag vill sova, inget roligt på tv och det finns bara dåliga filmer här i hva. Vill kolla på älskade vänner.. :(

Nae måste iaf göra ett försök och sova nu, Måste upp klockan 6 och kolla på hockey sen.
ska kolla om sandra har någon bra film här på datorn men det har hon säkert inte!

Får i värsta fall kolla på hockeyn som är på¨tv nu.
jaja. godnatt iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0