1 februari.

Hej.

1 februari är en dag som jag verkligen avskyr!
Mår så jävla dåligt när jag tänker på att jag har varit på Morfars grav typ 1 gång? Borde ha varit där mycket oftare än så, mycket oftare.. 
Så fort jag är ledig så ska du få all min tid.
En dag som denna saknar jag dig så mycket, Om jag hade vetat att den dagen på sjukhuset, På medecin B. Om jag hade vetat att det var sista gången jag såg dig, så skulle jag aldrig lämnat dig.
Minns den kvällen så himla väl! Bodde i stan då, på liljeholmen med jåpan och paulina. Va dock bara jag och jåp där då, Men så hade jag tidigare under dagen skickat ett sms till mamma, Men eftersom hon va på sjukhuset så hade hon ju telefonen avstängd hela tiden då. Men så helt plötsligt så fick jag leveransrapport. Kände direkt att någonting va fel, för klockan va väl runt halv 10 tiden på kvällen och både hon och mormor hade sovit där flera dagar tidigare!  Men iaf så ringde mamma direkt typ. Och jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde då.
skitsamma, hänt har det iallafall och jag kan inte göra någonting åt det! Förutom att bli bättre på att hälsa på dig och din grav för det är jag i nuläget värdelös på att göra.

Du är bäst morfar och jag glömmer dig aldrig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0