VAAAAAAAAAAA, HARE VARIT HELG ;)

TJAAAOO.

har typ inte fattat att det har varit helg riktigt, blir så när man jobbar helgen. Är så van vid att typ festa på helgerna och gör jag inte det så känns det inte som helg.. det låter helt sjukt, jag är faktiskt inte alkolist ;)

Var en mycket jobbig begravning av min älskade vega i fredags, kännde mig helt trasig efteråt.. Prästen pratade om hela hennes liv och då brast det helt för mig. Tänk vilket liv hon har levt. 96 hela långa år. Såg verkligen upp till henne!  Och att se farmor och eira gråta! Det gjorde så sjukt ont i mig. Dom är inga personer som gråter.. Har aldrig sett min farmor gråta. Stentuff. Men det gjorde såå ont och se henne så ledsen då! 
Efter de så åkte vi hem till farmor och farfar och hade mysiskväll med dom, plus min älskade lovebebis.


På lördagen var det jobb som gällde, 7-16 och de va helt okej faktiskt, kändes lite skönt ( läs as jobbigt)  Med en vit helg faktiskt, va ett tag sen så det gjorde ingenting egentligen.
Sen när jag kom hem från jobbet så väntade värsta snyggingen hemma på mig, nämligen allas våran julia larsson. mycket mys, vi gjorde dock inte ett skit typ men de va nice ändån;)
Jobb även söndagen, och även idag. Fast idag gick jag kväll så lite sovmorgon fick jag allt.


Imorgon är jag ledig(!!!!)  så jävla nice, så ska fly in till staden är det tänkt.
Nu ska jag kolla på the nootboooook och drömma mig in i deras vääärld!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0