såå jäävla trött.

Heeeyy.

Är så jävla trött nu.. Känns itne som jag har sovit på jätte länge typ..
Igår så var jag ledig vilket var skitskönt. Åkte till nathalie i gränna typ vid 2 tiden,vid halv 3 knäppte vi första ölen ;) haha. sjööng siingstaar och hade oss!
Sen kom tommy och de andra killarna så då åkte vi in mot staden där vi skulle taemot vårt älskade hv!!!  jätte mycket folk men ändå såå jävla dött. halloo? vi har vunnit smguld. Hade itne gjort någonting om jönköping hade kunnat visa det liiiiiiite mera. jaja whatever.  åkte hem och spydde sönder.

resten av kvällen håller vi hemlig heh ;) <3



vaknade upp, mötte nathalie så drog vi ner till stan. Åt på älskade subwaay. sen var vi tyvärr tvugna att shoppa lite oxå.. jävla efterbliven är jag. har inte pengar till detta.. speciellt itne om jag ska åka till ullared den 10onde heller.

jaja var iaf hemma vid halv 3 tiden. La mig och somnade dirr typ. Men v a tvungen att gå upp halv 4 för vid 4 väntade jobb. och nu sitter jag här i min säng. Borde ta mig en dusch snart.

vad som händer imorgon är ännu oklart.
fest blir det iaf.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0