neeeeeeeeeeeew

hejhejhejjj.

Har inte haft ngn dator på ett par dagar nu, har fått ngt jävla virus till min gamla stationära dator. Så idag fick jag impuls ryck och gick o köpte mig en laptopp. Det var helt klart på tiden! Så nu har jag gosat ner mig i sängen och ligger här och myser i min ensamhet igen..

Vad har hänt de senaste dagarna då.. Kommer knappt ihåg faktiskt.

Men i fredags iaf, Vaknade av att lilla julia ringde och väckte mig så jag åkte ner till henne och spelade spel och skrev handlarlista haha ;)  Sen åkte jag ner till stan en sväng och fikade med "bella" hehe de va nice det med.

Efter det blev det ett jävla liv.  Åkte sedan till gränna och söp mig skeeta full hos babe. var dock tvungen att pysa mot öa vid 11 för ja skulle upp och jobba kl 7 dagen efter.

Det gick faktiskt bra och komma upp på månnen sen, vid 12 kom mamma bort och bytte av mig för att ja skulle iväg till norrahammar och spela fotbolls match ;) haha ja sanning faktiskt. Va kriiiiis i laget och jag tycker fett synd om dom som tränar och om pappa som kämpar som fan för att de som vill spela fotboll ska få göra det. så jävla dåligt och svika så. så Nu på lördag blir det match i aneby igen ;)
iaf. Matchen började klockan 3, sämst tid eftersom klockan 4 började hockeyn där hv hade chansen att avgöra
. Vi vann iaf matchen med 2-1 heeelt rättvist ;) sen skyndade vi oss som fan och jag fick veta att det stog 0-0 efter 1a period. hann precis få på radion i bilen när äckel djurgården gör 1-0. men det dröjde några sekunder bara sen så smällde hv in 1-1. kom till alina precis när2a period va slut.
JAA ni såg väl matchen så jag behöver väl inte fortsätta. men när laine sen avgör i sadden, allvarligt jag trodde att jag skulle svimma. Behöver inte säga ngt mer än att KVÄLLEN VAR HELT JÄVLA UNDERBAR. Och imorgon ska vi ta emot vårt älskade hv vid attollen i jkpg och jaaa:)

sen blev det jobb i söndags igen och igår och idAG MED. men imorgon är jag ledig..så ska till nathalie och tagga upp lite inför kvällen, tidigt ;)
sen hoppas jag på att få träffa <3 senare...


Men nu känner jag att jag inte kan hålla mina ögon öppna längre så nu ska jag sova!:)
PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0