fulllleeee

hej mina kära vännerrTYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

är precis hemmkommen från enw helt okej trecilig pubadton på öa!
har typ kuuttat sönder mina fingrar så det blovar som fasen!   fas ja trcker så lsuvtar de inte bldoa!   får plåstra om mig själv pxh tycka synd ommig själv en studn först.  och herregus ser precis att jahr har stora provlem med att speiva rätt ord. vet inte riktiet gvad jag skriver. men bloar gör et!






ser nie :( 


nu sak jag gå och lägga mig ochs försöka säeet på en film ch sova, känns göt som fan och vaea hemma på öa coh då sova i sin alldeles egna säng helt by my self.

natti.




Kommentarer
Postat av: julia

hahahahahahahhahahahahahhaha

2010-04-11 @ 16:29:55
URL: http://jylialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0