ÖH

men tjeeeeeeeena,

hade visst glömt bort den här.

men iaf så har väll hänt en del saker på senaste,

typ som:

-festat alldeles för mycke, så pass mycket att det råkade bli ett litet besök hos farbror blå.
-jobbat röven av mig.
-gjort mig av med hela min lön nästan, o ja fick nästan 15.000 och har typ nästan ingenting kvar.
-gjort halkbanan o risk1an, (halkbanan va svinkul)
-min älskade julia har tagit körkort.( och jag blev skylldig henne 100 spänn efter vårat lilla vad.)
-jag har varit hos syon på ED o lagt upp en plan så nu ska alla mina IG bort. ( och jag ska klara det!)
- jag har börjat min praktik på vådcentralen i hva, hemsjukvården där och jag trivs kalas.
- jag har varit sjuk. ( o är fortfarande, för min älskade lilla julia smittade mig. :@ )


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0