yeah

hallå hej ja.

eeh måste bara börja med att gnälla lite.

för de första så har jag as mycket lust o pissa på två personer.
för det andra så har jag jävligt mycket skoskav i mina skor.
för det tredje måste jag sluta upp att köpa så mycket onödig skit som jag har gjort dom senaste månaderna,    

för det fjärde sååååååååe kommer jag inte på något mer just exakt nu, kanske återkommer.

eller jo! kom på nu föresten, har lust att pissa på en person till, uhäää palla dig,
Nu har jag gnällt lite höhö.

idag vaknade jag typ inte förens runt 14 tiden, älskar att jag kan sova hur länge jag vill nu förtiden, men kommer nog tröttna på det såsmåning om oxå. Va lite i valet o kvalet på om jag skulle åka in till stan eller inte, men efter lite eftertanke så bestämde jag mig för att jag nog behövde åka in o slösa lite cash ändå, men det suger ju att åka själv right, så jag askade jåpan om hon va sugen på att joina o de va hon :D så vi drog in runt 4 tiden o fick med oss lite skit hem.

Nu sitter jag här och är göör hungrig verkligen, men finns det någon mat som duger åt mig i kylskåpet? nej. får sova hungrig inatt tills mamma kommer hem med mitt bröd och baconost imon när hon slutar jobba runt 10 tiden. det blir nice det(Y) .. iaf så ska jag gå brevid i hemtjänsten på onsdag och torsdag, jippie verkligen as roligt, verkligen.. men det lir nog bra det med tillslut. sen på fredag blir det fest, andreas kommer så då blire livat igen ;D har gjort klart praktiken oxå föresten, känns fett gött o jag fick en riktig fläskig omdömning av min handledare oxå så mina gamla lärare på ED kommer att tappa hakorna när dom ser det ;) höhöööh. Nu har jag bara matten, religonen, naturkunskapen och den konstiga kursen kvar att läsa upp sen är jag nöjd och såå.

nu funderar jag starkt på att sätta på vänner o typ ta en kaka o ligga och gnaga på o små glo på tvn,  bjussar på lite bilder från i fredags när vi firade mig för att jag fyllt 19 på fredagen.

puss



min råsa rosett är så älskvärd.



mina babes.

jag o jullan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0