-mabye I'm amazed-

hejsan.
nu sitter jag här och har precis duschat, ska jobba om 1 timme cirkus, ska jobba åt mammut 16-10 i mon bitti.
slipper jobba dag imon iaf så då blire staden igen!
igår så va jag och julia på bio, flickan som lekte med elden. Tycker den va sådär faktiskt. rätt seeg sådäruvet, men de är ju en sån där film som man bara måste se.
sen efter de så åkte vi till baby, han jobbade. sen kidnappade jag med honom hem till sig :D
sen imorse så va ja tvungen att åka tidigt för atte ja skulle ju egntligen börjat jobba kl 12, men när ja sitter på bussen så ringerom o säger att ja kan jobba jour ist o då kan jag börja 4. yee.
venne riktigt vad som händer i helgen, Meeen de märker vi ;)

 

du gör mig lycklig <3


Kommentarer
Postat av: Den lyckligaste killen

Du får mig att känna som jag svävar omkring på ett moln <3

2009-10-26 @ 02:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0