- i only wanna be with you -

I want to be
What you always needed
Then I'll hope you see the heart in me 
                      
 ♥




imorgon så ska jag ta spruta, och jag brukar inte vara rädd för sån skit och egentligen är jag inte direkt rädd för o ta den nu heller, men ja vill fan inte bli sjuk och lam i hela armen typ, har inte tid att vara sjuk nu..
Men jag dör la inte förhoppningsvis ;)
Idag vaknade jag upp brevid min sötnos, och det finns inte mycket som är bättre än det om ens något! sen så vid typ halv 1 så va jag i skolan, USCH! skulle göra de där förbannade religonsprovet typ om judendom kristendom och islam. hallå jag är USKA jag skiter väll i allt som har med det o göra? klarar mig kanonfint utan att veta det.
iaf lär ju få ig men då ska jag göra det muntligt med ann-britt iaf och då kommer de gå mycket bättre för prata är ja bra på :] 
provet tog väll typ en kvart o göra eller ngt;) så efter det så träffade ja på cajsis o forsbeerg o hejohå va roligt de va o se dom då, haha.
sen kännde jag att ja va tvungen att gå ner på stan o tröstshoppa lite, fick me mig ett par leggings, ett par öronhängen och sminkgrejjs typ.
sen va jag nöjd o glad så ja åkte till babys jobb o satt där o fulade mig ett par timmar typ :)) de va myyyys som alltid , han är sötast jag lovar! och han är MIIIN <3 
sen pyste jag hemmåt o på bussen träffade jag mina systrar, nice. så storasyster emelie fick aggera mamma o ge dom pengar. tattarungar är varom är asså :D höhö. sen när jag kom hem så färgade jag håret och det blev nog bra det med, orkar inte föna just nu så får se hure blev imon.
imon ska jag på bio med min lilla älsklingsjulia:) flickan som lekte med elden ska vi se. hoppas den är bra.
Nu ska jag väll snart sätta på en film, har bytt ut vänner för en tid, ( vill ju inte tröttna, har ju sätt på vänner typ varje kväll i mer än ett år nu typ.)  så nu äre mysteriet på greveholm som rullar på datorn här på kvällarna :]
SA JAG FÖRESTEN ATT JAG SKA TA SPRUTAN IMORGON?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0