yooo,

tjolllaaahoooppp!
min första helg när jag inte har varit ute en enda gång, känns fett bra faktiskt! o inte en droppe alkohol har jag fått i mig höhö.
I fredags vaknade jag upp med min kärlek, som alltid är lika underbart =)  sen på kvällen jobbade jag 16-22 helt okej faktiskt, behöver pengar nu för just nu är jag riktigt fattig.
sen när jag kom hem så tog jag det lugnt med mor o far o sandra o linn :) sen fick jag gå o lägga mig utan jocke o de va lite surt faktiskt :/ har blivit alldeles för bortskämd med att sova med honom jämt.
Men sen vaknade jag iaf runt 11 tiden på Lördagen för att sedan åka tillbaka in till baby :)
Han är ju i full gång med att göra om deras vardagsrum, min duktiga pojke! det blir jätte fint. igår höll han på typ till klockan va 2 med att väva osv.
sen idag gick vi upp typ vid halv 10 tiden, åt lite frukost. Och nu är han igång igen ;) o jag sitter här..
Imorgon väntar jobb igen, 15-21. Jobbar måndag-torsdag nästa vecka :/  men ledig fre-söndag sen.
jaja, har egentligen inget vettigt att skriva hehe.
så därför avslutar vi där.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0