yeyeeee

sitter här på öa o längtar efter min kärlek som faaaaan alltså,
men jobbet kallade så va tvungen att pysa hem till den här förbannade ön o jobba lite denna kväll, men de gick det oxå. de är alltid så segt innan man ska dit, men när man väl har kommit dit så är det inte lika farligt längre o brukar oftast gå helt okej!
en tant fyllde 85 idag så de va kalas där, med smörgåståta osv. mycket trevligt o de gamla va goa o glada :')

i helgen så blir det iaf inget festande heller, eller ;) ? jag kanske skiter i min vita månad o super sönder istället?
NEJJJJ! dumma tankar, jag SKA ha en vit månad. jag ska de. jag ska. ja

imorgon ska jag iaf vakna tidigt är det tänkt, måste plugga religon ( ja, fick ig på även de muntliga provet med ann-britt så nu fick jag en sista chans, nämigen skriftligt;) )  yee, mycket lättare. mamma hjälper mig med det så det kommer gå bra. ska vara inskickat senast imon då ja. så det blir det på förmiddagen,
sen har ju äntligen lönen kommit oxå, så jag måste in o slösa lite pengar imorgon på eftermiddagen/kvällen. haha;)

sen ska jag träffa min sötnos, han ska jobba så blir väll att hänga på gh imon kväll ;)
sen på lördag ska vi på bio :D neeew moon, en fågel viskade i mitt öra att den va sjuuukt bra så jag hoppas på det.
 sen väntar ny vecka, alltså seriöst. tiden går fort. FÖR FORT.

hallå det är snart jul ?  ska jobba hela julafton! egentligen så skiter jag i vilket, sparar dom bara farfars julamat till mig så är min jul fixad.
måste köpa julklappar snart oxå, hatar det!
men nu ska jag snart lägga mig o försöka sova, ska ju upp hyfsat tidigt imon o plugga.
fast vill inte lägga mig egentligen, gilalr inte o sova ensam, saknar min baby jämte mig..

haha nu har jag typ bara yrat igen:D skitsamma;)
godnaaaatttttttttt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0