Söndag

Söndagar är alltid så jäkla tråkiga, och sista dagen på veckan så det betyder jobb imorgon, usch! Är riktigt trött på annero nu, inte på de som jobbar där, men på själva stället lixom. borde se mig runt efter något annat ställe. Som inte ligger på öa.
iaf helgen har varit bra som vanligt den senaste tiden, i fredags så satt jag på gh hela natten typ till kl 8 på morgonen, men baby va ju där så då funkar allt =)
sen vid 9 så däckade vi i hans säng o hans morsa väkte oss typ runt 6 tiden.
sen senare på kvällen va vi på bio, jag älskling och sötfrida :) såg neew moon och den va bra.
efter bion åkte vi hem o åt lite, sen somnade vi igen.
o idag så började han jobba klockan 10 på gh igen, så de va bara att traska upp då och här sitter jag nu!
han jobbar till 5, så efteer de så ska vi ner på stan en sväng o gå runt o mysa där. Sen ska jag hem till öa.
I veckan har jag inte en aning om vad som händer faktiskt, vet inte ens hur jag jobbar, Men det vet mamma så det märker jag sen.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0