haha.

haha jag är så värdelös , de råkade hända någonting så allting försvann. så vi börjar om på nytt igen :D

aa men iaf s¨å har det vart en helt okej helg, va ute i fredags, det sööööööög så jag dissade tidigt och försvann iväg.
sen vaknade jag upp och va tvungen att åka hem för på kvällen väntade jobb klockan 16, va ju inte jättejätte sugen på det men de gick det med.
när jag kom hem därifrån sen så somnade jag direkt typ och sov till 1 idag typ, vilket va sjuuuukt sköönt eftersom jag inte har sovit ut på jagvetintehur länge:)
men iaf så va jag borta en sväng och kollade på när a-laget spelade, men kollade bara första halvlek sen orkade jag inte med skiten mer så jag åkte hem o la mig i soffan o kollade på greys o one tree hill :)
nu tänkte jag snart hoppa in i duschen, börjar kvart i 7 imorgon så det blir till att gå upp tidigt igen.  får se lite vad som händer i veckan mer, är ledig på torsdag.. BARA. ledig 1 dag på hela veckan, jag kommer dö.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0