något är jävligt fel.

tjena,
här sitter jag, hemma på öa.
Blev ingen utgång idag.. kännde att det inte var lämpligt,.
dels för att jag fortfarande inte kan äta normalt och dels för att jag har så jävla ont i magen.
Jag dissar utgång och alkohol? ni hör ju, det är inte alls likt mig alltså är det någonting som är fel.. jävligt fel!
Jobbade iaf idag, 7.30.13.30 och det gick bra. även fast det verkligen är kaos där borta nu typ.
Sen åkte iaf jag och mamma till stan, åkte o fixade en julklapp till sandra och linn sen vidare till mormor.
Hon hade lagat jätte god mat, men inte ens det gick ner.. och mormors mat funkar i ALLA LÄGEN.
Sen så skulle dom spela match med smålandslaget i tipshallen typ kl halv 7 mot östergötland, Den machen slutade 2-2. min kära syster sandra gjorde 1 mål och låg även bakom det andra efter en grymm frispark av henne.
eftersom det är gruppspel så avslutas matcherna med straffar för att det ska bli enklare att skilja lagen efter alla matcher om det skulle stå lika mellan några av dem. Och då tog linn sista straffen och satte den iskallt, sen missade östergötlad så då vann de det med! :)
imorgon är jag ledig iaf! får se om det blir julfest här på öa om jag mår bättre då vilket jag hoppas för jag behöver verkligen komma ut o festa och träffa roligt folk och så.
saknar andreas oxå, behöver någon som förstår mig bra och det är han en av dom få som gör <3
Nu blir det iaf vänner som alltid! lär somna dirr typ för jag är helt slut.
godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0