IMORGON gonna be a goood night

tjeena,

idag mår jag bra faktiskt. Tror det är för att sandra och linn är hemma. känns lite bättre då än att vara helt ensam :)
så jag och sandra låg och myste i min säng och snackade lite, de behövdes. Eller iaf jag behövde snacka av mig lite, hade alldeles för mycket inom mig som bara behövde komma ut så det va skönt!

Nu sitter jag iaf här och taggar feeest imon, kommer bli riktigt nice. träffa bästa andreas också som jag inte har gjort på jätte länge!
vi börjar iaf med förfest @ my place med bästa folket. Sen blir det utgång! och jag är taggad till tusen. det måste bli en bra utekväll för det behöver jag!
Nu kommer mitt tåg så jag ska sova nu, vill inte sova bort hela dagen imon som jag gjorde idag, asså vaknade typ runt halv 4 och då va de typ redan mörkt. Så idag missade jag detta dygnets ljusa timmar haha.

tack för allt folk som står ut med mig just nu, vet att jag inte är den lättaste personen och hanskas med just nu. men snart mår jag bra igen och då kommer jag tillbaka, va så säkra på det ;)

puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0