.

hejsan!

Har nyss kollat på bonde söker fru för första gången denna säsong och herregud säger jag bah, haha vad är de där för fuckad människa egentligen? måste vara något biiig fel på honom alltså. jaja ska inte klaga så mycket på människor, inte direkt så att jag är den bästa människan ivärlden eller så.
iallafall, idag så har jag varit istan en sväng.
Träffade först jocke, vilket gick bra och så. kändes iaf jätte bra att bara få se dig =)
Sen kom angelica och hämtade mig och vi åkte upp till a6, tänkte att ja gkunde hittat några julklappar men icke. Jag tror jag har sämst fantasi i världen för jag har så otroligt svårt att komma på vad jag ska köpa till alla.
Men fick iallafall med mig en hel del hem, mest impulsköp men ändå.
Sen när jag kom hem så kände jag att det va allt för många tankar i mitt huvud, och vad passar bättre än en promenad runt här i "byn" med hög musik i öronen. lovely!
Imorgon väntar jobb igen, jobbar med jåp så det borde gå det också.



jag i ny mössa, självklart är den rosa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0